دل کی نالیوں کو صاف کرنے کا جادو پانچ چیزوں کی یہ چٹنی

دل کی نالیوں کو صاف

ڈیلی ٹائمز! مںا اکثر ایک بات کہتاہوں ۔کہ بماکری کا علاج کرنے کی بجائے ، سب سے پہلے یہ جاننے کی کو شش کرو کہ یہ بما ری آتی کوا ں ہے؟ یہ بما ری ہوتی کو ں ہے؟ یہ کولسٹر ول زیادہ کو ں ہوتا ہے؟ اگر آپ کو اس کا پتہ چل جائے تو آپ بنا دوائی کے جس وجہ سے وہ کولسٹروول بڑھ رہا ہے اس وجہ کو ختم کر دو۔ کولسٹر ول خود بخود نارمل ہوجائے گا۔ اب گلاہواکھانا کونسا ہے؟

جو کھا نے پکا نہںے ہے وہ گلاہوا ہے۔ مٹی کے برتن مںر کھانا پکتا ہے۔ سلو ر ، اسٹلا ، ٹیفلون یا پریشر ککر مںت جو کھانا پکاؤں گے ۔ وہ پکتا نہںس ہے وہ گلتا ہے۔ خون کے گاڑھا ہونے کو کولسٹرھول کہتے ہںا۔ اور خون گاڑھاہوتاہے تو جسم مںپ بمااری آتی ہے۔ ان سے بچ جاؤ۔ اگر کسی کا کولسٹر۔ول بڑھ گاخ ہے ۔ وہ کاں کرے؟ صر ف دو چز یں بتا نے لگا ہو۔ ایک کلونجی اور میھ دانے ہے۔ کلونجی اور میھٹ دانے وہ دو دوائا ں ہںر وہ سو نہںی بلکہ کائنا ت کی ہر بما ری کاعلاج ہے۔ اس کے بارے مںو حضور اکرمﷺ نے فرمایا: کلونجی وہ کالا دانہ ہے جس مںو مو ت کے سوا ہر بماھری کی شفاء ہے۔ کئی لوگوں کو میھحض دانہ اورکلونجی پلاچکا ہوں۔ کلونجی اور میھس دانہ یہ وہ دانے ہںھ ۔ جس مں موت کے سوا ہر بما ری کی شفاء ہے۔ اور میھ ے دانے کے بارے مں فرمایا کہ لوگوں کو پتہ چل جائے کہ اس کے کتنے فائد ے ہںن واللہ لوگ اس کو سونے کے عوض خریدیں گے۔

میھف دانہ اور کلونجی کو سو سو گرام لے لو۔ دونوں کو مکس کر لو۔ پھر چار گلاس پانی لو۔ اس مںد تنو بڑے چمچ کے ڈال لو۔ اور تنک چمچ لموسں کے ڈال لو۔ اور اسکو اتنا پکاؤ کہ چارگلاس پانی تن۔ گلاس پانی رہ جائےصبح ، دوپہر اور شام کھانے سے آدھا گھنٹہ پہلے اس پانی کو ہلکا سا کوسہ کرو۔ اس کو نمر گرم کرو۔ اس کو چھان لو۔ کھانے سے آدھا گھنٹہ پہلے پی لو ۔ کو لسٹر ول کا بہترین علاج ہے۔ دوسرا علاج ہے ایک چٹنی بناؤ۔ ادرک ، پودینہ، لہسن اور انار دانہ۔ قرآن پاک مں اس کا تذکر ہ ہے۔ اللہ نے فرمایا ہے کہ جنتی جنت مںا جائںی گے۔ ان کو سب سے پہلا جو مشروب ملے گا۔ وہ زنجبیل کی شرا ب۔ ادر ک کو زنجبیل کہتے ہںن۔ اب ان ساری چز وں کو برابر مقدارمںہ اس کی چٹنی بناؤ۔ حسب ذائقہ اس مںک سبز مرچ ملاؤ۔ ہرکھانے کے ساتھ ایک بڑا چمچ لو۔ یہ کو لرٹقدول کودں بڑھتا ہے ؟ جب آپ کھانے مںر پانی زیادہ پتے ہو۔

اور ایک کھانے کو بتسز مرتبہ چباؤ جب آپ ایسا کرو گے تو کھانا ہضم ہوجائے گا۔ اور ایسے کرنے سے آپ کو لسٹرذول نہںے ہوگا۔ اور آپ ہر بما ری سے محفوظ رہںی گے۔

Leave a Comment